پاکت بسته بندی هل

آنچه در این مقاله می خوانید...

پاکت هلقیمت روز پاکت بسته بندی هل
288bc2957068ad0a4f9e217054e6f4f7

پاکت بسته بندی هل را می توانید از طریق نمایندگی های فروش خریداری نمایید. همچنین فروش این پاکت ها از طریق مراکز فروش نیز انجام می شود. همچنین فروش پاکت هل از طریق کارگاه های تولیدی نیز انجام می پذیرد.

پاکت بسته بندی هل

پاکت هل

پاکت هل انواع پاکت هل برای بسته بندی به صورت بهداشتی تولید می شود. تولید عمده پاکت بسته بندی هل در طرح ها و اندازه های مختلف صورت میپذیرد. پاکت کاغذی بسته بندی هل در اندازه های مختلف وجود دارد. بسته بندی های هل در بازار از نیم مثقال به بالا وجود دارد. بسته بندی های مقوایی از رایج ترین پاکت های بسته بندی هل می باشد.

پلی کریستال نیز از انواع دیگر بسته بندی های هل می باشد ، که در یه سایز و وزن کوچک ، متوسط و بزرگ وجود دارد. همچنین یکی از پرکاربرد ترین و رایج ترین بسته بندی ها پلی کریستال می باشد. این نوع پاکت های پلی کریستال انواع مختلفی دارند ، که از پرکاربرد ترین آنها قوطی سی گل ، قوطی اطلسی ، قوطی آذین و قوطی الماس می باشد ، که در بسته های یک مثقال تا یک گرم موجود می باشد.

هنگام بسته بندی هل توجه داشته باشید ، که به علت سنگین بودن دانه های هل از پاکت و قوطی بسته بندی نیم مثقال به بالا استفاده کنید. همچنین جنس این ظرف های بسته بندی به گونه ای است ، که تا مدت ها بدون تغییر در ترکیب و خاصیت هل می توان در بسته بندی نگهداری کرد. پاکت بسته بندی هل باید از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد. جنس مقوا و کاغذ استفاده شده ، باید به گونه ای باشد ، که در هنگام جابجایی به راحتی دچار پارگی و باز شدن پاکت نشود.

همچنین بسته بندی طوری نباشد ، که باعث خرد شدن و له شدن دانه های هل شود. کیفیت بسته بندی در سطح خوبی باشد ، به طوری که دانه های هل از درون پاکت و بسته به بیرون نریزد. پاکت های بسته بندی مقوایی و کاغذی به علت قیمت پایین تری که نسبت به انواع دیگر ظرف های بسته بندی دارند ، اغلب افراد این نوع را ترجیح می دهند ، ولی همانطور که گفته شد باید جنس و کیفیت آن بسیار خوب باشد. نکته مهم در مصرف هل این است ، که طبع گرم و خشک دارد و افراد با طبع گرم در مصرف آن دقت کنند.

قیمت روز پاکت بسته بندی هل

پاکت بسته بندی هل قیمت پاکت بسته بندی هل بستگی به نوع و جنس و همچنین کیفیت و اندازه آن متغیر می باشد. اگر پاکت با کیفیت و مرغوب خربداری کنید ، هزینه بیشتری باید پرداخت کنید.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saminpack.com@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =