قیمت پک کادویی مخمل زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین ویژگی پک کادویی مخمل زعفرانخرید مستقیم پک کادویی مخمل زعفران
4970e5a91fc829e531c895e4d146bded

قیمت پک زعفران بستگی به جنس و رنگ آن دارد همچنین پک کادویی مخمل زعفران دارای ویژگی های زیادی می باشد .

و همچنین پک ها دارای تنوع و رنگ بسیار زیادی است و قیمت آن هم بستگی به جنس و کیفیت و اندازه پک دارد .

قیمت پک کادویی مخمل زعفران

مهمترین ویژگی پک کادویی مخمل زعفران

مهمترین ویژگی پک کادویی مخمل زعفران مهم ترین ویژگی پک زعفران زیبا بودن و کشیده بودن آن است و می توان به اندازه زعفرانی که داریم اندازه پک را مشخص کنیم .

همچنین این پک ها برای کادو دادن و سوغاتی و همچنین برای هدیه دادن ب بسیار عالی می باشد ولی پک ها دادای جای کمی می باشند و فقط چند مثقال از زعفران درون آن را میگیرد .

و دارای تنوع و رنگ های بسیار زیادی است ـ  خرید پک  زعفران و همچنین خود زعفران بستگی به آن شهر دارد . مثلا می توان از مشهد و شهر هایی که دارای زعفران و پک هستند خریداری کرد.

پک کادویی زعفران دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد. این محصول طرح های مختلفی دارد که در این بسته دو قسمت برای قرار دادن زعفران در آن قرار داده شده است که هر قسمت از آن یک مثقال زعفران می گیرد.

در این پک معمولا یک عدد قوری پیرکس بسیار کوچک برای دم کردن زعفران وجود دارد و همچنین یک عدد هاون کوچک برای ساییدن زعفران در آن پک قرار داده شده است .

همچنین پک زعفران فقط مخصوص هدیه دادن می باشد و این هدیه بسیار عالی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های پک زعفران این است که روکش آن از مخمل می باشد . و دارای تنوع رنگ و ویژگی زیادی می باشد .

همچنین می توان از تولیدی ها خریداری کرد . همچنین می توان از سایت های اینترنتی خریداری نمود که قیمت آن به صرفه تر می باشد

خرید مستقیم پک کادویی مخمل زعفران

خرید مستقیم پک کادویی مخمل زعفران خرید پک زعفران به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است. این محصول را می توان از مراکزی که این محصول را بسته بندی و تولید می کنند خریداری کرد.

خرید مستقیم امروزه بسیار به صرفه تر است و مورد توجه بازرگانان و تجار قرار گرفته است. زیرا محصول بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست مصرف کننده می رسد و تاحدی قیمت آن را کاهش می دهد که این به نفع بازرگانان این محصول می باشد .

همچنین می توان از سایت های اینترنتی خریداری نمود. که قیمت آن به صرفه تر می باشد. همچنین این سایت ها خدماتی را برای مشتریان در نظر گرفته اند از جمله این مزایا می توان به مشاوران و کارشناسانی اشاره کرد که  برای اگاهی از مشخصات محصول می توان با ان ها تماس گرفت.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saminpack.com@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

6

6 پاسخ به “قیمت پک کادویی مخمل زعفران”

  1. خیلی عالی و خوشکل بود خوشم اومد جادار بود پیشنهاد میکنم من که خیلی راضی بودم

  2. خیلی زیبا و خیلی هم جادار و کاربردیه . من به خاطر تعداد ظرفی که میشه گذاشت اینو انتخاب کردم و خیلی راضیم چون ظاهرشم زیباست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =