نمایندگی عرضه پاکت مقوایی زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

اهمیت بسته‌بندی زعفرانبسته‌بندی زعفران با پاکت مقواییقیمت و فروش و عرضه پاکت مقوایی زعفران
عرضه پاکت مقوایی زعفران

آیا بهترین نمایندگی عرضه پاکت مقوایی زعفران را می‌شناسید؟ اگر شما هم در توزیع و عرضه زعفران در بازار نقشی دارید و می‌خواهید زعفران شما برند شود، می‌توانید با انتخاب طرح و نقش مناسب بر روی پاکت مقوایی زعفران آن را وارد بازار کنید و فروش خود را بالا ببرید. این کار را با خیالی آسوده به ما بسپارید. با ما در تماس باشید.
عرضه پاکت مقوایی زعفران

اهمیت بسته‌بندی زعفران

زعفران را طلای سرخ می‌نامند و ازآنجایی‌که بسیار برای بدن مفید می‌باشد توسط کشورهای اروپایی مانند اسپانیا تولید می‌شود.
ایران هم یکی از تولید‌کنندگان بزرگ این ادویه‌ی باارزش در جهان است که رتبه نخست تولید زعفران دنیا را دارد، بعد از تولید زعفران پخش و عرضه آن نیز مهم است.
درنتیجه بسته‌بندی زعفران تولید شده حائز اهمیت می‌باشد، اگر زعفران، بسته‌بندی نامناسبی داشته باشد و در معرض نور و رطوبت قرار گیرد به دلیل این‌که اسانس زعفران قابل تبخیر است، کیفیت و خاصیت دارویی خود را از دست می‌دهد.
ازآنجایی‌که بسته‌بندی نقش معرفی محصول به مشتریان را دارد و به‌نوعی ارتباط با مشتری را برقرار می‌کند، مورد توجه قرار گرفته است.
عرضه پاکت مقوایی زعفران

بسته‌بندی زعفران با پاکت مقوایی

بسته‌بندی زعفران دارای انواع مختلفی است، یکی از بسته‌بندی‌های مورد توجه زعفران، بسته‌بندی با پاکت مقوایی است که مورد استقبال کسانی است که شرکت زعفران دارند و یا حتی نمایندگی پخش زعفران هستند.
یکی از دلایل انتخاب پاکت مقوایی زعفران می‌توان قیمت پایین آن نسبت به سایر بسته‌بندی‌ها باشد که باعث می‌شود زعفران باقیمت کمتری به دست مشتریان برسد.
همچنین بسته‌بندی زعفران با پاکت مقوایی این امکان را به تولیدکنندگان می‌دهد تا به‌آسانی هر طرح و نقشی که می‌خواهند برای معرفی محصولشان روی پاکت بزنند و این مزیت بزرگی در تبلیغ محصول آن‌ها است.
عرضه پاکت مقوایی زعفران

قیمت و فروش و عرضه پاکت مقوایی زعفران

قیمت پاکت مقوایی زعفران نسبت مستقیمی با قیمت کاغذ دارد، با توجه به وارداتی بودن کاغذ، قیمت آن با نرخ دلار محاسبه می‌شود.در تولید پاکت مقوایی معمولاً از دو نوع کاغذ استفاده می‌شود، کاغذ و مقوایی گلاسه، مقوای پشت توسی و پشت سفید.
پس قیمت پاکت مقوایی به جنس مقوای بکار برده شده هم بستگی دارد، اصولاً هرچه پاکت مقوایی ساده‌تر باشد، قیمت آن ارزان‌تر است اما برای رونق کسب و کار فروشندگان زعفران پاکت مقوایی باید شیک و خاص باشد.فروش پاکت مقوایی اینترنتی مقدور است.
برای در سایزهای مختلف توسط نمایندگی‌ها و مراکز فروش این محصول هم به‌صورت حضوری و یا ثبت سفارش پاکت مقوایی زعفران به وب‌سایت ما مراجعه کنید.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saminpack.com@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =