سایت آنلاین خرید پک مخمل زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بسته‌بندی زعفران در پک مخملیخرید پک مخمل زعفرانقیمت فروش پک مخملی زعفران
خرید پک مخمل زعفران

سایت آنلاین خرید پک مخمل زعفران، زیباترین و شیک‌ترین پک‌های مخملی را برای بسته‌بندی زعفران درجه‌یک به مشتریان عرضه می‌کند. برای خرید پک مخمل زعفران می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید و پک مخملی زعفران را باسلیقه خود به قیمت عمده از ما بخرید.
خرید پک مخمل زعفران

بسته‌بندی زعفران در پک مخملی

ازآنجایی‌که زعفران یک ادویه‌ی باارزش است می‌توان آن را به‌عنوان سوغات و هدیه به دوستان و آشنایان خود بدهیم.استفاده از پک‌های مخملی، به خاطر طراحی و زیبای بی‌نظیری که دارند هدیه و سوغات ما را شیک و جذاب می‌کنند.
جنس جعبه مخملی چوبی یا ام دی اف است که زیر نظر متخصصان در کارگاه‌های تولیدی زعفران با طراحی زیبا ساخته می‌شود و با روکشی از پارچه‌های لطیف مخملی با رنگ‌های زیبا بر جذابیت این جعبه‌ها افزوده شده است.
می‌توان نام و برند و لوگو شرکت‌ها و نمایندگی‌های زعفران را به‌صورت زیبای بر روی این پک‌ها حک کرد که باعث تبلیغ گسترده این محصول می‌شود. بسته‌بندی زعفران در این پک‌ها به دلیل زیبای بی‌نظیرش توجه افراد زیادی را به خود معطوف می‌کند و باعث فروش بالای این محصول می‌گردد.
خرید پک مخمل زعفران

خرید پک مخمل زعفران

پک مخملی با جذابیتی که به محصول می‌دهد و به جهت اینکه مشتریان می‌توانند برند و نام شخصی شرکت خود را روی این جعبه‌های زیبا حک کنند بسیار مورد توجه خریداران و شرکت‌ها قرارگرفته است.انواع مختلفی از پک‌های مخملی وجود دارد که دارای محتویات متفاوتی هستند که چند نمونه از آن‌ها را در زیر مثال می‌زنیم.

  • پک مخملی تک خاتم
  • پک مخملی دو خاتم
  • پک مخملی چهار تیکه
  • پک مخملی قوری دار و هاون دار صادراتی
  • پک هدیه دو آذین

خرید پک مخمل زعفران

قیمت فروش پک مخملی زعفران

قیمت پک‌های مخملی با توجه به جنس چوب یا ام دی اف به کار رفته در ساخت جعبه و هم‌چنین جنس پارچه مخملی و محتویات داخل پاکت متفاوت است، اصولاً هرچه جنس چوب و پارچه مخملی باکیفیت‌تر و شکیل‌تر باشد و در محتویات آن از ظروفی استفاده شود، همچون قوری کریستال که برای دم کردن زعفران است و هاون برنجی که برای نرم کردن و کوبیدن زعفران در پک قرار داده می‌شود، قیمت پک نسبت به نوع‌های دیگر آن بالاتر می‌رود.به‌طور معمول از این پک‌ها برای صادرات به خارج کشور استفاده می‌شود.
برای خرید پک مخمل زعفران می‌توانید به سایت آنلاین ما مراجعه کنید و بهترین و زیباترین پک‌های مخملی را به قیمت عمده از ما بخرید، فرصت را از دست ندهید!

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saminpack.com@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =