ظروف فانتزی زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های ظروف فانتزی زعفرانقیمت روز ظروف فانتزی زعفران
362b80330f591b155abfef00485723fe

ظرافت و زیبایی در نقش و نگار ظرف فانتزی زعفران، باعث شده این ظروف زیبا جز پرطرفدارترین ظروف آشپزخانه به حساب بیایند، امروزه به دلیل افزایش تنوع ظروف فانتزی زعفران، مراکز تولید و فروش آن بسیار افزایش یافته است که متاسفانه همین امر باعث شده که تولید ظروف کریستالی نامرغوب و بی کیفیت در بازار افزایش پیدا کند، در این متن می خواهم یکی از مراکز معتبر تولیدی و عرضه این ظروف را به شما معرفی کنم.ظروف فانتزی زعفران

ویژگی های ظروف فانتزی زعفران

ظروف فانتزی زعفران

در متن بالا به وجود ظروف کریستالی بی کیفیت در بازار اشاره کردیم، حالا به نظر شما ظروف فانتزی زعفران با کیفیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در متن زیر می خواهم به چند مورد از این ویژگی ها اشاره کنم:

  • یکی از مشخصات این ظروف، بازتاب نور در آنها است به این صورت که وقتی ظرف کریستالی را در مقابل نور بگیرید باید طیفی از نور رنگین کمانی در آن دیده شود، در غیر اینصورت محصول کریستال نیست و فقط یک شیشه معمولی است.
  • دومین ویژگی ظروف کریستالی، سنگین وزن بودن آنها نسبت به شیشه است، اگر شما دو ظرف با ظاهر مشابه یکی از جنس شیشه و دیگری از جنس کریستال را در دستهای خود بگیرید متوجه می شوید که ظرف کریستالی وزن سنگین تری دارد.
  • سومین ویژگی وجود صدای زنگ مانند ادامه دار که در صورت ضربه زدن به ظرف به گوش می رسد.
  • چهارمین ویژگی درخشش رنگ ارغوانی مایل به آبی این ظرفهاست که در صورت تاباندن نور چراغ uv به ظرف به چشم دیده می شود.
  • پنجمین ویژگی، شفافیت ظروف کریستالی نسبت به ظروف شیشه ای است به این صورت که اگر در مقابل نور بگیرید مشخص است و هرچه سرب ظرف بیشتر باشد شفافیت بیشتری دارد، البته نکته قابل توجه این است که سرب موجود در ظروف کریستالی مشکلی برای سلامتی ایجاد نمی کند زیرا از این ظروف بیشتر برای مواد خشک استفاده می کنند.

قیمت روز ظروف فانتزی زعفران

ظروف فانتزی زعفران

در متن بالا به افزایش تولید کننده ها و مراکز فروش ظروف کریستالی در کشور اشاره کردیم، با توجه به مواد اولیه استفاده شده در این ظروف، کیفیت و مرغوبیت آنها، قیمت ظروف فانتزی و دیگر ظروف کریستالی در بازار متفاوت است. خرید بسته بندی زعفران با کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار حائز اهمیت است.

ما مفتخریم به عنوان یکی از مراکز معتبر فروش ظروف فانتزی زعفران در کشور فعالیت کنیم و با عرضه مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده به مشتری، محصول باکیفیت را با قیمت مناسب تری به دست شما عزیزان برسانیم. هدف ما جلب اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز است.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saminpack.com@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هفت =