خرید وفروش عمده ظروف بسته بندی زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرا ایران سلطان صادرات زعفران نیست؟اهمیت بسته بندی در قیمت زعفرانانواع بسته بندی کادویی زعفرانمحتویات پک هایی کادوییطریقه سفارش انواع ظروف بسته بندی زعفران و پک های کادویی
ظروف بسته بندی زعفران

برای خرید انواع ظروف بسته بندی زعفران با کیفیت و قیمت مناسب شرکت ثمین پک به شما کمک می کند تا فروش پرسودی را تجربه کنید

چرا ایران سلطان صادرات زعفران نیست؟

بیش از ۹۰ درصد زعفران دنیا در ایران تولید میشود و ایران بزرگترین تولید کننده زعفران دنیا با بالاترین کیفیت است.ولی آیا ایران بزرگترین صادر کننده زعفران دنیا نیز است ؟ پاسخ این سوال منفی است.
با بررسی اجمالی متوجه می شویم که اسپانیا و امارات بزرگترین صادرکننده های زعفران دنیا هستند این در حالی است که در امارات هیچ زعفرانی کشت نمی شود و در اسپانیا کاشت زعفران بسیار ناچیز و حدود ۳ درصد است ولی بالاترین گردش مالی صادراتی زعفران در اسپانیا انجام میشود و در دنیا کسی زعفران را به نام زعفران ایرانی نمیشناسد.پاسخ همه اینها در یک کلمه خلاصه میشود و آن نوع بسته بندی است .

ظروف بسته بندی زعفران

اهمیت بسته بندی در قیمت زعفران

تاجر یا کشاورز ایرانی زعفران را به صورت فله و به قیمت کم به دوبی و اسپانیا صادر می کند در آنجا زعفران فله را در جعبه های زیبا و لوکس بسته بندی میکنند و تا ۳ برابر قیمت خریداری شده صادر می کنند .

انواع بسته بندی کادویی زعفران

در بین انواع مختلف بسته بندی زعفران جعبه های کادویی زعفران یکی از لوکس ترین بسته بندی زعفران است که می توانید برای سوغاتی و یا دادن هدیه های نفیس به دوستان و آشنایان خود از آنها استفاده کنید .تنوع جعبه های کادویی بسیار زیاد است و شامل انواع مختلف پک های چوبی و فلزی است.
پک های چوبی از جنس mdf ساخته می شوند که بسیار زیبا و شکیل هستند ولی بنا به سلیقه و درخواست مشتری میتوان تغییراتی در آنها ایجاد کرد مثلا میتوان روکش هایی از جنس چرم‌، مخمل و یا ترمه روی جعبه های چوبی و فلزی را پوشاند تا زیبایی آنها چند برابر شود.

ظروف بسته بندی زعفران

محتویات پک هایی کادویی

پک های کادویی می تواند بنا به سلیقه مشتدی محتویات متفاوتی داشته باشد عصو ثابت این جعبه های زیبا زعفران است که میتواند یک تا دو بسته زعفران با سایزهای مختلف داشته باشد همچنین میتوانید قوری کوچکی برای دم کردن زعفران و هاونگ برنجی کوچک برای ساییدن زعفران و یا چند شاخه نبات به پک های کادویی اضافه کنید.

طریقه سفارش انواع ظروف بسته بندی زعفران و پک های کادویی

برای سفارش انلاین انواع بسته بندی زعفران در سایزها و مدلهای مختلف و همچنین پک های کادویی و سفارشی میتوایند با واحد فروش ما در ارتباط باشید .

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saminpack.com@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + چهار =