ظروف بسته بندی زعفران صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت روز ظروف بسته بندی زعفران
wooden gift

زعفران از با ارزش ترین ادویه های ایران محسوب می شود و ارزش و خاصیت بالایی دارد. به همین دلیل انتخاب ظروف بسته بندی زعفران صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار است. تولیدکنندگان ظروف بسته بندی زعفران برای تولید باکیفیت این ظروف ویژگی هایی از قبیل شفافیت کامل و روشن بودن ظروف ، دوام و مقاومت دربرابر مواد شیمیایی و تغییرناپذیری در بو و مزه ی زعفران در بسته بندی ها و همین طور تنوع در اندازه و زیبایی ظاهری را در نظر می گیرند.

ظروف بسته بندی زعفران صادراتی

طرح ،اندازه و شکل ظاهری ظروف بسته بندی زعفران اهمیت بسزایی برای فروش و صادرات این محصول دارد به همین دلیل تولیدکنندگان آن انواع ظروف بسته بندی زعفران را در طرح و اندازه های متفاوت با بهترین کیفیت و مواد درجه یک  تولید و به بازار عرضه می کنند.

انواع ظروف بسته بندی زعفران طبق موارد زیر دسته بندی میشوند.

  1. ظروف کریستالی : این ظروف از جنس پلاستیک فشرده و شفاف می باشد و به دلیل جنس محکم و دوام بالا بسیار مورد توجه خریداران قرار می گیرد.ظروف کریستال در سایزهای نیم گرم تا یک مثقال در بازار عرضه می گردد.
  2. ظروف فلزی خاتم : جنس این ظروف از فلز است و از بهترین انواع ظروف زعفران برای نگهداری این محصول محسوب می شود زیرا از آسیب رشته های ظریف زعفران جلوگیری می کند این ظروف از وزن یک گرم تا یک کیلو در بازار می توان خریداری کرد.
  3. پاکت بسته بندی زعفران(بسته بندی پاکتی) : بسته بندی های پاکتی از نظر قیمت و هزینه نسبت به سایر بسته بندی ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و این امکان را برای تولیدکنندگان و فروشندگان ایجاد می کند که نام و برند خاص خود را روی پاکتها چاپ کنند و به همین جهت پاکتهای مقوایی در داخل ایران در جلب نظر مشتری موفق عمل می کنند.
  4. ظروف شیشه ای درب چوب پنبه ای که از جدیدترین ظروف بسته بندی زعفران بوده و بازیافت آن ساده و نسبت به ظروف پلاستیکی به سهولت و دفعات بازیافت میشود و از نظر هزینه به صرفه تر است.

ظروف بسته بندی زعفران صادراتی

قیمت روز ظروف بسته بندی زعفران

ظروف بسته بندی زعفران صادراتی برای تاجران زعفران ظروف بسته بندی زعفران از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا که ایران از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان زعفران در جهان محسوب می شود و برای مصارف شخصی ، دارویی و … به خارج از کشور صادر می شود و کیفیت بالای ظروف بسته بندی نشان دهنده ی اعتبار و اصالت ایران در سایر کشورهای جهان است. قیمت ظروف زعفران با توجه به اندازه و درجه کیفیت آن متفاوت است و این قیمت با بالارفتن ارز نیز نوسان پیدا می کند و قیمت ثابتی برای فروش ظروف بسته بندی زعفران نمی توان معین نمود.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saminpack.com@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 2 =