مرکز خرید قوطی ایستاده اطلسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی قوطی اطلسیانواع قوطی ایستاده اطلسیخرید قوطی ایستاده اطلسیفروش قوطی ایستاده اطلسیمرکز فروش وپخش قوطی ایستاده اطلسیقوطی بسته بندی زعفران اطلسیقوطی اطلسی در سایز لارج
خرید قوطی ایستاده اطلسی

مرکز خرید قوطی ایستاده اطلسی کجاست؟ آیا خرید قوطی ایستاده اطلسی به‌صورت آنلاین انجام می‌شود؟ برای شما هم این سؤالات پیش آمده است. فروشگاه اینترنتی ما عرضه‌کننده انواع مختلف قوطی‌های ایستاده اطلسی است. جهت سفارش این محصول به قسمت فروش سایت مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

معرفی قوطی اطلسی

قوطی اطلسی یکی از ظروف پلی کریستال است که بیشتر برای بسته‌بندی زعفران و هل و. از آن استفاده می‌شود.جنس این قوطی از پلاستیک فشرده ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.
از قوطی‌های اطلسی بیشتر برای بسته‌بندی زعفران استفاده می‌شود و با داشتن ظاهری استوانه‌ای و ایستاده به قوطی‌های ایستاده اطلسی معروف‌اند همچنین مردم به این قوطی‌ها، قوطی نمکدانی هم می‌گویند.
به خاطر جنس شفاف قوطی‌های اطلسی محتویات داخلی آن‌ها نمایان است که درخشش خاصی به محصول داخلی آن می‌دهد و همین امر موجب فروش بالایی محصولاتی می‌شود که از قوطی اطلسی استفاده کرده‌اند.

انواع قوطی ایستاده اطلسی

قوطی‌های اطلسی جزء پرفروش‌ترین قوطی‌های بسته‌بندی زعفران محسوب می‌شوند، می‌توان یکی از دلایل فروش بیشتر این قوطی‌ها را سایزبندی متفاوت و بیشتری که نسبت به دیگر قوطی‌های موجود در بازار دارد، دانست.
سایزهای استاندارد این قوطی‌ها که در بازار فروش شناخته شده‌اند به شرح زیر می‌باشد:

  • قوطی نقلی اطلسی (یک گرمی)
  • قوطی کوچک اطلسی (دو گرمی)
  • قوطی متوسط اطلسی (یک مثقالی)
  • قوطی بزرگ اطلسی (ده گرمی)
  • قوطی لارج اطلسی (برای مقادیر بالاتر از ده گرم)

قوطی‌های اطلسی به‌صورت ساده و چاپدار به بازار عرضه می‌شوند که قیمت قوطی ساده ارزان‌تر است.
قیمت قوطی ایستاده اطلسی

همان‌طور که می‌دانیم قوطی اطلسی دارای سایزبندی‌های مختلفی است که فرق اصلی آن با دیگر قوطی‌های بسته‌بندی زعفران به شمار می‌رود.
قیمت قوطی اطلسی به جنس قوطی بستگی داد، هرچه جنس قوطی باکیفیت‌تر باشد زعفران در آن تازه‌تر می‌ماند و همچنین به سایزبندی آن‌هم مرتبط است به طبع هر چه سایز بزرگ‌تر شود قیمت آن‌هم بالاتر می‌رود.
البته باید گفت این قوطی‌ها دارای قیمت مناسبی هستند و همه مردم با هر وسع مالی می‌توانند از این قوطی‌های برای بسته‌بندی زعفران و دیگر مصارف خود استفاده کنند.

خرید قوطی ایستاده اطلسی

بیشترین خرید و فروش قوطی‌های اطلسی توسط شرکت‌های تولید زعفران و مراکز پخش زعفران انجام می‌شود. برای خرید عمده قوطی‌های اطلسی به سایت آنلاین ما مراجعه کنید و این محصول زیبا را که با نام و برند شخصی شما حکاکی شده است را با قیمت مناسب از ما تحویل بگیرید.کافی است سفارش دهید، هدف ما خدمت‌رسانی و جلب اعتماد شماست.
مرکز پخش قوطی ایستاده اطلسی در پخش و فروش قوطی های کریستالی زعفران فعالیت دارد، این مرکز ارائه دهنده بهترین محصولات باکمترین قیمت به نسبت پخش های دیگر است.

فروش قوطی ایستاده اطلسی

قوطی ایستاده اطلسی دربهترین شرکت بابهترین تجهیزات ومواد درکشور تولید شده تا برای فروش و صادرات زعفران خودکفا باشیم.
جنس این محصول شبه کریستالی است، مناسب برای نگهداری طولانی مدت زعفران و از دیگر قابلیت های منحصر به فرد آن مقاوم بودن دربرابر ضربه است.

مرکز فروش وپخش قوطی ایستاده اطلسی

فروشندگان زعفران برای نوآوری و خلاقیت و فروش بیشتر محصولات خود باید بدنبال بسته بندی مناسب و زیبا برای محصولات خود باشند؛ ما با فروش بسته بندی هایی با طراحی کاملا خلاقانه وکیفیت بالا این امکان را فراهم کردیم تا شما برای ارائه هرچه بهتر محصولات خود دربازار رقابت برتری خود را اثبات کنید.

کیفیت محصول و رضایت مشتری جزو مهم ترین خواسته های مرکز پخش قوطی ایستاده اطلسی است.
پخش قوطی اطلسی دارای دونوع قوطی ایستاده می باشد:

قوطی ایستاده اطلسی با طراحی کارآمد وبسته بندی زیبا که حمل و نگه داری آن با اطمینان خاطر انجام می شود، برای صادرات زعفران بسیار مناسب بوده و یکی از برترین قوطی های ایستاده در کشور می باشد.

قوطی بسته بندی زعفران اطلسی

فروشندگان زعفران برای جذب مشتری و رضایت خاطر آنها برای بسته بندی از قوطی های اطلسی استفاده می کنند، قوطی های اطلسی موجود در بازار دارای سایز بسیار متنوعی به نسبت دیگر قوطی ها است، که در ادامه انواع آن را نام میبریم:

  • قوطی نقلی اطلسی
  • قوطی کوچک اطلسی
  • قوطی 1.5 گرمی اطلسی
  • قوطی 3گرمی اطلسی
  • قوطی 1 مثقالی اطلسی
  • قوطی 5گرمی اطلسی
  • قوطی 10گرمی اطلسی

ایستاده تاج

قوطی اطلسی در سایز لارج

قوطی های موجود در بازار تنها دارای چهار سایز می باشند در صورتی کهقوطی اطلسی دارای هفت سایز بوده که این برتری قوطی اطلسی در مقابل دیگر قوطی ها است.
در بازار فروش زعفران اینکه فروشنده بتواند به اندازه های مختلف زعفران بسته بندی کند تا خریدار به مقدار نیاز یا بودجه خود بتواند زعفران تهیه کند بسیار مهم است.
قوطی اطلسی در کنار هفت سایزی که داراست یک قوطی دیگر هم دارد، که به قوطی لارج اطلسی معروف است.
قوطی لارج اطلسی برای بسته بندی با مقادیر بالاتر از 10 گرم مورد استفاده قرار میگیرد، و تمام این سایز ها برای راحتی شما عزیزان تولید شده وبه فروش می رسد.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saminpack.com@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =