شرکت پخش جعبه چوبی زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

جعبه چوبی زعفرانانواع جعبه های کادوییچگونه می توانیم بسته های چوبی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنیم؟
جعبه چوبی زعفران

ایا شما می دانید قیمت کدام شرکت پخش جعبه چوبی زعفران از همه مناسب تر است ؟ ایا می دانید چگونه می توانید انواع جعبه های چوبی زعفران را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید؟ برای پیا کردن جواب سوالات خود با ما همراه باشید.

جعبه چوبی زعفران

جعبه های چوبی زعفران بی شک یکی از زیباترین نوع بسته بندی زعفران به شمار می رود و علاقه مندان و طرفداران زیادی در بین مغازه دارها و شرکت های پخش و بسته بندی زعفران دارد مخصوصا شرکت هایی که کار صادرات زعفران نیز انجام میدهند زیرا در صادرات زیبایی بسته بندی بسیار با اهمیت است .این جعبه های چوبی لوکس و زیبا از جنس mdf ساخته می شوند .

بسته بندی های کریستال همانطور که قبلا اشاره شد بسیار زیبا و جذاب هستند حال اگر آنها را درون جعبه های چوبی قرار دهید زیبایی انها چند برابر می شود و بسته بندی خاص و لاکچری میشود که قطعا می توانید باوقیمت بالاتری این محصول را بفروش برسانید مخصوصا وقتی قرار باشد این جعبه های زیبا به کشورهای دیگر صادر شوند که در آنجا ظاهر کالا بسیار اهمیت دارد.

جعبه چوبی زعفران

انواع جعبه های کادویی

جعبه های کادویی زعفران تنوع زیادی دارند که دو مدل اصلی آن عبارتند از:

  • جعبه کادویی مقوایی: این مدل در انواع طرحها و مدل های مختلفبسبار زیبا طراحی و تولید می شود و نسبت به مدل چوبی قیمت پایین تری دارد
  • جعبه کادویی چوبی:جعبه کادویی چوبی دارای انواع مختلفی است و برحسب اینکه مشتری به چه میزان می خواهد هزینه کند می تواند طرحهای مختلفی در سایزها و ابعاد مختلف سفارش دهد .

مصرف زیاد جعبه های چوبی برای انواع سفارشات باعث شده که بازار این جعبه های چوبی رونق زیادی داشته باشند .
معمولا شرکت های پخش زعفران برای تبلیغ کار خود از این بسته بندی و پک های هدیه استفاده می کنند چرا که بهترین نوع زعفران قائنات را در این بسته های هدیه قرار داده اند و شرکت با خیال راحت می تواند به تبلیغ محصول خود بپردازند.

جعبه چوبی زعفران

چگونه می توانیم بسته های چوبی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنیم؟

برای تهبه انواع چعبه های چوبی با طرح و ابعاد مختلف و دلخواه و همچنین چاپ برند و لوگوی اختصاصی خود بر روی آنها میتوانید از شرکت ثمین پک کمک بگیرید
شرکت ثمین پک ، با بهترین مواد و با قیمت های رقابتی اقدام به تولید انواع جعبه های سفارشی و پک های هدیه کرده است.کافیست با واحد فروش ما در ارتباط باشید

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: محمد قربانی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09158655490

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: ثمین پک

email icon ایمیل: saminpack.com@gmail.com

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 1 =